Дніпро, Запорізьке шосе 28м

Доставка та оплата


Доставка по Дніпру

Клієнтам з Дніпра ми доставляємо каву щодня абсолютно безкоштовно, тому багато наших клієнтів замовляють та отримують свій улюблений напій у день замовлення.

Як замовити безкоштовну доставку зернової кави Дніпром?


Все дуже просто!

Перший варіант

Ви телефонуєте нам і кажете менеджеру, що хочу купити каву в зернах з доставкою по Дніпру. Обов'язково уточніть яку саме каву вам потрібна і кількість упаковок та адреса доставки. Ми приймаємо замовлення та передаємо його нашому кур'єру, який вам передзвонить та узгодить час та адресу доставки.


Другий варіант

Працює все так само, вам треба зайти на наш сайт і вибрати улюблену свою каву в зернах, можете замовити мелену каву, покласти її в кошик і оформити замовлення вказавши своє  ім'я  та номер телефону. Далі наш менеджер зв'язується з вами за вказаним номером телефону і ми домовляємося про зустріч, попередньо погодивши час та місце. Протягом дня ми розвозимо каву всім нашим клієнтам по місту і ваше замовлення може бути доставлене в першій або другій половині дня в залежності від того, в якому районі ви знаходитесь. Вашу каву ви отримаєте прямо в руки і оплатите її готівкою кур'єру.

Доставка кави клієнтам по місту БЕЗКОШТОВНО!


Доставка кави по Україні

Терміни доставки замовлення залежать тільки від перевізника. Якщо ви оформили товар на сайті, ми його доставимо до відділення наступного дня, а служба доставки вам його привезе зазвичай до 3 днів залежно від віддаленості Вашого регіону. Ми намагаємося доставляти замовлення клієнтам якнайшвидше, і 90% замовлень клієнтів відправляються протягом перших 2-х днів.


Способи оплати та вартість доставки:

  • Передплата онлайн на картку банку
  • При замовленні від 2 кг доставка БЕЗКОШТОВНО! 


Загальні поняття

Інтернет-магазин sergiorichi.com.ua – сайт, що має адресу в мережі Інтернет.

Товар – продукція, представлена ​​на продаж в інтернет-магазині.

Клієнт – фізична або юридична особа, що розмістила Замовлення.

Замовлення – оформлений належним чином запит Клієнта для придбання Товару.

Транспортна компанія – третя особа, яка надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:


1. Загальні положення

  1. Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
  2. При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, що обумовлені цією Угодою. Акцептом цього договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет-магазину.
  3. Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти та сплатити товар.
  4. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв'язку з чим Клієнт зобов'язується регулярно відстежувати зміни в Умовах. 


2. Оформлення Замовлення

  1. Для оформлення замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
  2. Продавець не несе відповідальності за інформацію, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
  3. Замовлення клієнта може бути оформлене в Інтернет-магазині.
  4. Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
  5. Якщо Клієнтом оформлено Замовлення на Товар у кількості більшій, ніж є у наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта за допомогою направлення повідомлення електронною поштою або по телефону, вказаному Клієнтом при реєстрації, про те, коли буде брак товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати цей Товар із Замовлення.
  6. Товар представлений у каталозі через фото-зразки та текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
  7. Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування та текстову інформацію: опис, характеристики, вартість за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
  8. Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок, колір тощо. У разі виникнення у Клієнта питань щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
  9. Не пізніше однієї доби клієнт повинен оплатити замовлення.