Гарантії та повернення
Інтернет-магазин sergiorichi.com.ua – сайт, що має адресу в мережі Інтернет.
Товар – продукція, представлена на продаж в інтернет-магазині.
Клієнт – фізична або юридична особа, що розмістила Замовлення.
Замовлення – оформлений належним чином запит Клієнта для придбання Товару.
Транспортна компанія – третя особа, яка надає послуги з доставки Товарів Клієнтам
1. Загальні положення
- Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
- При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, що обумовлені цією Угодою. Акцептом цього договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет-магазину.
- Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти та сплатити товар.
- Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв'язку з чим Клієнт зобов'язується регулярно відстежувати зміни в Умовах.
2. Оформлення Замовлення
- Для оформлення замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
- Продавець не несе відповідальності за інформацію, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
- Замовлення клієнта може бути оформлене в Інтернет-магазині.
- Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
- Якщо Клієнтом оформлено Замовлення на Товар у кількості більшій, ніж є у наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта за допомогою направлення повідомлення електронною поштою або по телефону, вказаному Клієнтом при реєстрації, про те, коли буде брак товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати цей Товар із Замовлення.
- Товар представлений у каталозі через фото-зразки та текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
- Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування та текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, вартість за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
- Деякі Товари можуть відрізнятись від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу тощо. У разі виникнення у Клієнта питань щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
- Не пізніше 1-ї доби, після передоплати, у разі анулювання передоплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-ї доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.
ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Обмін товару або грошове відшкодування:
- Відповідно до чинного законодавства України можливе повернення або обмін купленого товару;
- Повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки;
- На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару провадиться протягом 14 днів з моменту купівлі (товар не підійшов).
Повернення в цьому випадку можливе лише якщо:
- товар не був у вжитку і жодним чином не використовувався;
- повністю збережена фірмова упаковка та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент купівлі та передачі користувачеві (без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);
- за наявності розрахункових документів на товар виданих споживачеві разом із товаром;
- У цьому випадку клієнт оплачує витрати на доставку та витрати на зворотню доставку у розмірі 65 гривень;
ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ
- Ви зв'язуєтеся з менеджером протягом доби після отримання товару і повідомляєте про те, що хочете повернути (обмінювати) товар. При цьому необхідно буде надати менеджеру таку інформацію:
- дата купівлі товару, причина повернення, зробити відповідні фотографії у місцях пошкодження товару та відправити на VIBER, а також вказати свою адресу та контактні номери телефонів.
- З Вами зв'язується наш менеджер для уточнення інформації щодо повернення.
- Якщо повернення можливе, протягом 7-ми робочих днів з моменту подання заявки на повернення з Вами зв'яжеться наша служба доставки для уточнення часу та місця отримання товару та повернення грошей.
- При поверненні, якщо товар був відправлений службою доставки, наш експедитор у відділенні перевізника оглядає товар щодо наявності механічних пошкоджень, також вони мають право перевірити цілісність товару. Якщо стан товару відповідає всім вищеописаним умовам, клієнту повертаються гроші за товар в обсязі, зазначеному в товарному чеку, за винятком витрат на доставку та зворотну доставку (від 65 грн. залежно від товару).
- Клієнт зобов'язаний заповнити та підписати Заяву на повернення у довільній формі та вказати причину.