Дніпро, Запорізьке шосе 28м

Гарантії та повернення

Інтернет-магазин sergiorichi.com.ua – сайт, що має адресу в мережі Інтернет.

Товар – продукція, представлена ​​на продаж в інтернет-магазині.

Клієнт – фізична або юридична особа, що розмістила Замовлення.

Замовлення – оформлений належним чином запит Клієнта для придбання Товару.

Транспортна компанія – третя особа, яка надає послуги з доставки Товарів Клієнтам


1. Загальні положення

  • Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
  • При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, що обумовлені цією Угодою. Акцептом цього договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет-магазину.
  • Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти та сплатити товар.
  • Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв'язку з чим Клієнт зобов'язується регулярно відстежувати зміни в Умовах.


2. Оформлення Замовлення

  • Для оформлення замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
  • Продавець не несе відповідальності за інформацію, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
  • Замовлення клієнта може бути оформлене в Інтернет-магазині.
  • Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
  • Якщо Клієнтом оформлено Замовлення на Товар у кількості більшій, ніж є у наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта за допомогою направлення повідомлення електронною поштою або по телефону, вказаному Клієнтом при реєстрації, про те, коли буде брак товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати цей Товар із Замовлення.
  • Товар представлений у каталозі через фото-зразки та текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
  • Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування та текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, вартість за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
  • Деякі Товари можуть відрізнятись від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу тощо. У разі виникнення у Клієнта питань щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
  • Не пізніше 1-ї доби, після передоплати, у разі анулювання передоплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-ї доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.

 

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Обмін товару або грошове відшкодування:

  • Відповідно до чинного законодавства України можливе повернення або обмін купленого товару;
  • Повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки;
  • На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару провадиться протягом 14 днів з моменту купівлі (товар не підійшов).


Повернення в цьому випадку можливе лише якщо:

  • товар не був у вжитку і жодним чином не використовувався;
  • повністю збережена фірмова упаковка та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);
  • товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент купівлі та передачі користувачеві (без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);
  • за наявності розрахункових документів на товар виданих споживачеві разом із товаром;
  • У цьому випадку клієнт оплачує витрати на доставку та витрати на зворотню доставку у розмірі 65 гривень;


ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ

  • Ви зв'язуєтеся з менеджером протягом доби після отримання товару і повідомляєте про те, що хочете повернути (обмінювати) товар. При цьому необхідно буде надати менеджеру таку інформацію:
  • дата купівлі товару, причина повернення, зробити відповідні фотографії у місцях пошкодження товару та відправити на VIBER, а також вказати свою адресу та контактні номери телефонів.
  • З Вами зв'язується наш менеджер для уточнення інформації щодо повернення.
  • Якщо повернення можливе, протягом 7-ми робочих днів з моменту подання заявки на повернення з Вами зв'яжеться наша служба доставки для уточнення часу та місця отримання товару та повернення грошей.
  • При поверненні, якщо товар був відправлений службою доставки, наш експедитор у відділенні перевізника оглядає товар щодо наявності механічних пошкоджень, також вони мають право перевірити цілісність товару. Якщо стан товару відповідає всім вищеописаним умовам, клієнту повертаються гроші за товар в обсязі, зазначеному в товарному чеку, за винятком витрат на доставку та зворотну доставку (від 65 грн. залежно від товару).
  • Клієнт зобов'язаний заповнити та підписати Заяву на повернення у довільній формі та вказати причину.